Förvånad? jag mä hahaha

Helluu, täkte försöka blogga lite igen .. haha se hur detta ska gå,
idag är det iaf världens skitväder, sov till kl, 2 då kommer pappa in o väcker mig och säger att det spöregnar ute och att Polly (min fina ponny) måste tas in och torka , ja, vart ute i stallet vid 3 kke och tog in den stackas lilla ponnyn som frös så hon skakade, men men, on fick torka o sen släppte vi alla hästarna i paddokshagen så dom får beta av lite, nu ska jag försöka få i mig lite mat,
Får bli en bild på pluttisvovven ^^
Pusshejj ^^

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är en Dvärgschnauzer va? ;)



Jag har också Dvärgschnauzer :P Två peppar & salt-damer :D

2011-07-21 @ 22:54:12
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0